Hej Hopp

Åter igen ber jag om ursäkt för min slarviga uppdatering men har inte riktigt haft tiden :)
 
Jag hade tänkt skriva lite om hur inridningen av LemonCake går :)
 
Vi har börjat med både hoppningen och dressyren vilket går galant men här om dagen när jag skulle longera henne så tyckte hon inte riktigt att det va roligt så hon började leka med linan och sen sa jag ju till henne genom att röra henne med spöet och då flyger hon iväg som en raket men mig efter. Jag står mellan att släppa henne eller hålla i och ha henne kvar och jag valde att ha henne kvar. Så jag fick nåra små sår lite här och var men mår bra nu :)
 
 
 
 
Jag har även börjat en relation med en helt UNDERBAR person som jag verkligen bryr mig om och inte vill förlora NÅGONSIN! <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min blogg om starstable online

RSS 2.0