Info om LemonCake

Nu kommer den nyaste infon om min nyaste häst! LEMONCAKE!
 
 
Namn: Lemoncake aka Cake
Ålder: 4 ef. Kunnig
Ras: Arabiskt Fullblod
Kön: Sto
 
Inriktning: Utställning, Western och Hoppning
 
Övrigt: Just när jag hade köpt henne så träffade hon AshPepper. Dem har nu en relation tillsammans c:  Jag köpte Cake av en hästhandlare som skulle sluta och kunde inte ha kvar henne längre. Nakdelen va att hon inte va utbildad hon hade aldrig blivit sutten på ens. Så jag har fått börja inridningen vilket jag tycker går väldigt bra om jag får säga det själv. Tanken med henne är att hon ska bli stor inom utställning och hoppning så att jag kan visa hennes gamla ägare att hon va värd väldigt mycket :)
 
Jag tror att hon kommer bli min favorit häst då jag verkligen älskar araber!
 
Lizzie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min blogg om starstable online

RSS 2.0